Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 06:55:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Mafia II playboy 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Mafia II playboy  (gelezen 112 keer)
marti11balazs
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Juli 01, 2011, 07:20:48 »

Ik heb alle playboys gevonden, maar nu ga ik kijken bij collectibels en staat #46 er niet bij. Via filmpjes ben ik erachter gekomen dat deze op mijn keukentafel te vinden is alleen heb ik dit al gedaan. En hij ligt er ook niet meer als ik het hoofdstuk opnieuw laadt. Wat moet ik nu doen.

budje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 01, 2011, 07:50:39 »

Dubbelpost ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 01, 2011, 08:11:59 »

Ik heb alle playboys gevonden, maar nu ga ik kijken bij collectibels en staat #46 er niet bij. Via filmpjes ben ik erachter gekomen dat deze op mijn keukentafel te vinden is alleen heb ik dit al gedaan. En hij ligt er ook niet meer als ik het hoofdstuk opnieuw laadt. Wat moet ik nu doen.

Het lijkt wel of ik een halve minuut geleden een soort gelijk onderwerp tegen kwam alleen dan in een ander aangemaakt topic met een iets andere verwoording Wink

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Mafia II playboy « vorige volgende »
Ga naar: