Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 07:09:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sony bevestigt komst van de PSN Pass 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: Wat vindt jij van de komst van de PSN-pass
heel goed! - 1 (9.1%)
moet nog kijken hoe het uitpakt. - 0 (0%)
veranderd niet echt iets voor mij,koop mijn games altijd nieuw. - 0 (0%)
Slecht,ik koop mijn games tweedehands of ruil games. - 10 (90.9%)
Totaal aantal stemmen: 10

Pagina's: 1 2 [3] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Sony bevestigt komst van de PSN Pass  (gelezen 1025 keer)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #30 Gepost op: September 04, 2011, 08:20:52 »

Opzich wel jammer.

Stel ik koop nu een spel in de winkel, test hem even 10 minuten uit en vind het niks.

Kan ik hem niet meer terug brengen of omruilen.

Pffffffff.

pauzemenu
Gast
« Antwoord #31 Gepost op: September 10, 2011, 05:47:44 »

Online pass levert EA 15 miljoen euro op

De online pass was als één van de eerste ingevoerd door Electronic Arts. Hierdoor werd de verkoop van tweedehands games onder druk gezet, want gamers moeten als ze een tweedehands game kopen een code erbij kopen als ze online willen spelen.

Ondertussen zijn er al meer uitgever die dit systeem ook gebruiken en het lijkt erop dat de gamers het uiteindelijk weten te accepteren. Vaak hoor je dat de uitgevers dit alleen maar doen voor het geld en dat klopt eigenlijk wel. Verwacht wordt dat er meer nieuwe games worden gekocht dan tweedehand games, maar cijfers zijn nooit naar buiten gebracht.

Er zijn nooit cijfers uitgebracht tot een tijdje geleden, want dan deed CFO van Electronic Arts, Eric Brown, voor het eerst een boekje open. Deze man deelde mee dat het systeem tussen de 10 á 15 miljoen dollar heeft opgeleverd. Het is niet zeker of de cijfers gebasseerd zijn op het feit dat er meer nieuwe games zijn verkocht of dat het alleen gaat om de inkomsten van de losse codes. Waarschijnlijk is het het laatste, maar het is niet echt een groot cijfers volgens Brown.
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #32 Gepost op: September 10, 2011, 11:42:53 »

Online pass levert EA 15 miljoen euro op

De online pass was als één van de eerste ingevoerd door Electronic Arts. Hierdoor werd de verkoop van tweedehands games onder druk gezet, want gamers moeten als ze een tweedehands game kopen een code erbij kopen als ze online willen spelen.

Ondertussen zijn er al meer uitgever die dit systeem ook gebruiken en het lijkt erop dat de gamers het uiteindelijk weten te accepteren. Vaak hoor je dat de uitgevers dit alleen maar doen voor het geld en dat klopt eigenlijk wel. Verwacht wordt dat er meer nieuwe games worden gekocht dan tweedehand games, maar cijfers zijn nooit naar buiten gebracht.

Er zijn nooit cijfers uitgebracht tot een tijdje geleden, want dan deed CFO van Electronic Arts, Eric Brown, voor het eerst een boekje open. Deze man deelde mee dat het systeem tussen de 10 á 15 miljoen dollar heeft opgeleverd. Het is niet zeker of de cijfers gebasseerd zijn op het feit dat er meer nieuwe games zijn verkocht of dat het alleen gaat om de inkomsten van de losse codes. Waarschijnlijk is het het laatste, maar het is niet echt een groot cijfers volgens Brown.

Misschien heel stom, maar ik accepteer het niet.
Wat word er met mijn mening gedaan? Niets.

Het word gewoon door ons strot gedauwd. Zie het als de nieuwe MSN versie, download je hem niet, kan je ook niet op MSN.

Oplichters.

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #33 Gepost op: September 11, 2011, 12:08:10 »

De upass van Ubisoft werkt ook perfect  2funny

Citaat
Ubisoft heeft besloten het uPlay Passport voor Driver: San Fransisco, dat gamers nodig hebben om de game online te spelen, gratis aan te bieden. Dit na een drukfout in Amerikaanse versies van de game.

Driver: San Fransisco wordt net als veel andere games geleverd met een unieke, eenmalig te gebruiken code in de verpakking, waarmee de multiplayer-functionaliteiten worden opengesteld.

De Amerikaanse retailversie van San Francisco werd echter geleverd met een niet werkende code, wat Ubisoft heeft doen besluiten het uPlay Passport gratis aan te bieden op Xbox Live Marketplace en PlayStation Store. De code zou tweedehands kopers van het spel oorspronkelijk tien euro hebben gekost.

çichlide
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #34 Gepost op: September 11, 2011, 07:20:19 »

Opzich wel jammer.

Stel ik koop nu een spel in de winkel, test hem even 10 minuten uit en vind het niks.

Kan ik hem niet meer terug brengen of omruilen.

Pffffffff.

Dat zal nog wel kunnen , volgens de wet moet je een product kunnen ruilen mocht het niet voldoen.

Heb je meteen de oplossing voor die pass gratis te krijgen:

je koopt een game tweedehands.
dan koop je hem ook in de winkel.
de dag erop breng je die game terug en ruil je hem voor een game die je ook wilde.
dan heb je wel mooi een code om online te gaan.

grtz

Pagina's: 1 2 [3] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Sony bevestigt komst van de PSN Pass « vorige volgende »
Ga naar: