Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:12:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: hulp nodig met internet 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: hulp nodig met internet  (gelezen 587 keer)
Ğayli
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 9
Geslacht: Man

« Gepost op: Juli 26, 2011, 10:25:26 »

Ik heb er last van dat ik mijn nat type:moderated is bij Call of duty, door mijn modem Zyxel 2602HW-D1A kan ik ps3 niet in DMZ zetten kan ik met een HUB er tussen wel poorten open zetten of moet het perse een router zijn?

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 26, 2011, 10:27:47 »

Welke provider? En is het draadloos of bedraad?

Ğayli
PS3 Hero

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 26, 2011, 10:28:35 »

Welke provider? En is het draadloos of bedraad?
telfort bedraad en draadloos is beide moderated poorten open zetten hielp niet

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 26, 2011, 10:32:19 »

telfort bedraad en draadloos is beide moderated poorten open zetten hielp niet

Zal thuis wel even kijken. Maar zit je PS3 bedraad of draadloos?

Ğayli
PS3 Hero

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 26, 2011, 10:33:30 »

Zal thuis wel even kijken. Maar zit je PS3 bedraad of draadloos?
draadloos maar kan eventueel altijd nog bedraad

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #5 Gepost op: Juli 26, 2011, 11:51:57 »

Net even zitten Googlen ernaar. Veel problemen met port forwarding en DMZ in de vorm dat het niet werkt. Net als bij die sukkels van KPN. Dus NAt moderate zal moeilijk tot niet mogelijk te veranderen zijn.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 27, 2011, 08:06:06 »

hey king, ik zal het dan ook maar eens hier proberen. En dayli, sorry, ik probeer niet je onderwerp te jatten ofzo, maar voor mezelf een nieuwe aanmaken lijkt me overbodig

ik heb internet van Tele2, en had mijn ps3 in DMZ gezet, ging 2 maanden goed... niets veranderd, en nu ineens nat-type strict (niet eens moderate), zowel bekabeld als draadloos. als ik gewoon via webbalk in mijn router ga via (192.168.1.1 ofzoiets), dan zie ik wel de mogelijkheid staan om mijn ps3 in DMZ te zetten, daar voer ik dan het IP adres in van mijn ps3, dat blijft daar dan staan, maar toch veranderd mijn NAT type niet, en ik kan nu dus ook niemand meer uitnodigen in mijn parties (best ververlend aangezien het 2 weken geleden wel gewoon allemaal soepel ging)

enig idee, want ik kom er niet achter.... heb mijn router al eens van de stroom afgehaald, bekabeld en draadloos geprobeerd, IP adres van ps3 proberen te veranderen en deze bij DMZ invullen, maar op een of andere manier 'accepteerd'  hij hem niet meer. Met portforwarding.com ben ik niet zo bekend.

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
Ğayli
PS3 Hero

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 27, 2011, 08:22:03 »

Net even zitten Googlen ernaar. Veel problemen met port forwarding en DMZ in de vorm dat het niet werkt. Net als bij die sukkels van KPN. Dus NAt moderate zal moeilijk tot niet mogelijk te veranderen zijn.
en als ik er een hub of router tussen zet en ps3 bedraad doet kan ik dan wel poorten open zetten?

KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 28, 2011, 12:41:34 »

en als ik er een hub of router tussen zet en ps3 bedraad doet kan ik dan wel poorten open zetten?

Nee, want de HUB hangt na het modem en die krijg dan gewoon het NAT moderate signaal om te verdelen.

Heb het idee als ik jouw verhaal lees en die van DraZ en de verhalen via Google dat er een firmware update is geweest die niet helemaal lekker loopt.

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 28, 2011, 01:14:00 »

Nee, want de HUB hangt na het modem en die krijg dan gewoon het NAT moderate signaal om te verdelen.

Heb het idee als ik jouw verhaal lees en die van DraZ en de verhalen via Google dat er een firmware update is geweest die niet helemaal lekker loopt.

Of in dayli zijn taal '' je hebt gewoon internet van de Gamma'' Cheesy

PSN: Jamez_AFCA
KingOfPop1981
Global Moderator
PS3 Legend!

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 28, 2011, 01:15:21 »

Of in dayli zijn taal '' je hebt gewoon internet van de Gamma'' Cheesy

Tele 2 en KPN zijn kampioen kloten met bugs in firmware en te zwaar beveiligde verbindingen.

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 28, 2011, 07:38:49 »

iemand enig idee bij mijn probleem Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
bonfire33
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #12 Gepost op: September 03, 2011, 09:51:57 »

Hallo
we hebben hier een draadloos netwerk wat normaal funktioneert.Alleen als ik met mijn PSP3 online wil gaan komt het bericht "geen ethernetkabel gevonden".Ik ben een absolute nul wat poorten enz betreft (ben ook al 59 jaar) Kan er iemand aanwijzingen geven hoe ik op dat draadloos netwerk tereht kan komen?
Ik zit bij Telenet (Belgie) en heb een motorola modem.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | PSN en online services (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: hulp nodig met internet « vorige volgende »
Ga naar: