Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:27:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Geen PS4 of Xbox 720 voor 2014, aldus regisseur Skyrim 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Geen PS4 of Xbox 720 voor 2014, aldus regisseur Skyrim  (gelezen 1285 keer)
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194
Geslacht: Man

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 05, 2011, 03:34:50 »

Er is ook nog niets bekend over het uiterlijk van de PlayStation 4 ofwel?

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 05, 2011, 04:35:47 »

Nee lol.

PSN: Jamez_AFCA
pauzemenu
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 05, 2011, 07:49:49 »

Het schijnt wat weg te hebben van blondachtig iets met blauw er in Wink
harleypaul
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 22

Acta Non Verba

« Antwoord #18 Gepost op: Augustus 06, 2011, 12:26:10 »

die console moet er komen toch maakt mij niet uit wat een vrouwtje daar van zal vinden die geven ook veel geld uit Smiley of niet dan harleypaul

Die van mij geeft niet veel geld uit, gelukkig niet, en verwennen doet ze op een andere manier. Als die PS4 komt ben ik al 40, maar eens kijken of ik dan nog z'n game freak ben. (Zal vast wel).

We few, we happy few,
we band of brothers
For he today that sheds
his blood with me
Shall be my brother
CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39

HomeBoy~

« Antwoord #19 Gepost op: Augustus 12, 2011, 08:14:33 »

Ik hou het bij me ps3 heb hem nu pas 3 jaartjes

CeriasZ
pauzemenu
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Augustus 18, 2011, 08:43:01 »

Sony nog niet bezig met PlayStation 4

Er doen geruchten de ronde dat Sony volgend jaar een nieuwe console zou aankondigen. Dit om bij te blijven met de nieuwe Wii U van Nintendo. Jim Ryan beweert dat hier niets van klopt.

Jim Ryan, CEO bij Sony Computer Entertainment, zegt op de Gamescom dat er op het moment geen plannen zijn bij Sony voor een nieuwe console. In plaats daarvan wil Sony nog zo veel mogelijk uit de PlayStation 3 halen.

"Waar ik op het moment het meest op gefocust ben, is zo veel mogelijk halen uit de PlayStation 3. We hebben op het moment 50 miljoen geïnstalleerde PlayStation 2 consoles verspreid over ons PAL terrein en 22 miljoen geïnstalleerde PS3 consoles. We hebben dus nog een flink eind te gaan. Dit is waar wij ons op moeten richten en niet op een nieuwe console," aldus Jim Ryan.

Ryan maakt wel duidelijk dat de PlayStation Vita nu eerst de prioriteit heeft, aangezien deze volgend jaar in de winkels komt te liggen. Het is volgens Ryan belangrijk dat de PS Vita een succesvolle release krijgt met veel content. Hij gelooft dat de Vita niet dezelfde fouten zal maken als Sony's voorgaande handhelds. Ryan zegt dat er voor de PS Vita zo veel content gepland staat voor de release, dat geen enkele eerder uitgebrachte console van Sony dit kan evenaren.

Volgens Ryan zullen ook de third-party ontwikkelaars, zoals 2K Games en Activision een flink steentje bijdragen aan titels voor de PS Vita. Voor de feestdagen van 2012 zal 2K Games met een variant van Bioshock komen voor de PS Vita en zal Activision met een variant van Call of Duty komen.

Ryan zegt zelf het meest enthousiast te zijn over de Assassin's Creed die gepland staat voor de PS Vita. Volgens hem is Ubisoft iets speciaals van plan voor deze game. Assassin's Creed wordt helemaal uit niets opgebouwd en zal veel

bron: xgn.nl
BFarmy
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #21 Gepost op: Augustus 28, 2011, 04:44:32 »

Als mijn Playstation 3 nog draait, moet er nog gene nieuwe Playstation op de markt komen voor mij. xD

pauzemenu
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Augustus 28, 2011, 06:08:30 »

Als mijn Playstation 3 nog draait, moet er nog gene nieuwe Playstation op de markt komen voor mij. xD

Draait jou PS3 dan rondjes?
budje
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Augustus 28, 2011, 06:09:37 »

Heb hier ook een ps1 staan en die draait ook nog maar ben nog steeds blij dat we nu op een ps3 zitten lol

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Geen PS4 of Xbox 720 voor 2014, aldus regisseur Skyrim « vorige volgende »
Ga naar: