Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:28:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps1 games die geport moeten worden en/of een vervolg verdienen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: ps1 games die geport moeten worden en/of een vervolg verdienen  (gelezen 144 keer)
starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12
Geslacht: Man

Hail to the king baby

« Gepost op: Augustus 06, 2011, 11:41:04 »

naja de titel zegt het al ps1 titels die geport moeten worden of een vervolg horen te krijgen
ik vraag mij af en toe af waarom sommige titels niet naar de ps3 geport worden of op psn gezet worden of een waardige remake/vervolg krijgen wat vinden jullie ? hebben jullie suggesties ? geef je mening over mijn of iemand ander zijn suggesties

voor mij zou ik graag een remake/vervolg/port zien van

1. treasures of the deep (google maar is klein beetje zeldzaam)
2. de eerste tenchu game (ja ik weet dat er vervolgen zijn maar die zijn poep)
3. een resident evil remake die ook naar de playstation zal komen of in ieder geval een resident evil met echt zombies erin (t-virus stijl)
4. ik zou zeggen gta 1/2/london maar hoe wil je die genialer maken ?

p.s.
ik heb het ook over remakes of ports met misschien alleen geupgrade graphics en ook zeer veel extra content
zoals resident evil 3 maar met veel meer guns of met dat upgrade systeem uit re4/re5
en dan hetzelfde camera perspectief uit re4/re5 en dan dat dat perspectief ook zin heeft: headshots met elke keer one hit kills en dat kan je dan counteren door meer zombies erin te doen

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 07, 2011, 08:39:53 »

De eerste Tenchu in HD remake lijkt mij ook erg tof inderdaad.

Maar op PS1 zijn zoveel goeie games.........................

pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 07, 2011, 09:13:29 »

Crash Bandicoot vond ik altijd erg leuk om te spellen, hier een nieuw vervolg op zou niet verkeerd zijn of op ze minst een HD remake.

Maar zo denk ik dat er nog veel meer toppers zijn die een HD remake verdienen, wie weet komen ze langzaam 1 voor 1 voorbij altans laten we het hopen.
starscreamM14
PS3 Boss

Hail to the king baby

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 07, 2011, 11:22:29 »

kijk daswat ik bedoel maar als jullie vinden dat er zoveel leuke ps1 games zijn schrijf ze dan op!!!!!!!!!!!
en crash bandicoot hebben ze al wel geport geloof ik maar niet een remake van gemaakt

pauzemenu
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 07, 2011, 11:28:51 »

Vraagje Waarom zouden we ze dan moeten opschrijven?
starscreamM14
PS3 Boss

Hail to the king baby

« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 07, 2011, 11:57:02 »

weet ik veel misschien is dat leuk ?
ik probeer ook maar wat

pauzemenu
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 07, 2011, 12:31:28 »

Oh je bedoeld op het forum in dit topic noteren, dan heb ik het verkeerd begrepen sorry.

Ik zou best weleens een Vigiliante 8 HD remake willen zien, vond dit altijd een onwijs leuk spel op de psone.
starscreamM14
PS3 Boss

Hail to the king baby

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 07, 2011, 07:54:21 »

nog nooit gespeeld
maja probeer es treasures of the deep das echt een episch spel

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: ps1 games die geport moeten worden en/of een vervolg verdienen « vorige volgende »
Ga naar: