Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:36:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Probleem slim phat 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Probleem slim phat  (gelezen 188 keer)
kboerstal
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Augustus 08, 2011, 10:50:59 »

Hallo,

Ik heb gister een nieuwe ps3 slim gekocht.
Omdat mijn oude ps3 phat door was gebrandt, nu is mijn vraag kan ik mijn opslag gegevens overzetten na mijn slim ps3?
Ik heb van alle bij de ps3 de hardeschijf er uit gehaald maar die van de slim is kleiner dan de phat dus ik weet niet of er een handigheidje voor is.

alvast bedankt.

HHC-bossie
Global Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 63
Geslacht: Man

Allles is voor Bossie

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 08, 2011, 11:08:28 »

je kan zo ie zo geen hd wisselen zonder dat ze geformateerd worden door de ps3. Als phat nog werkte kon je backup maken of via een kabel alle gegevens overzetten.

Volgens mij zal je niks meer over kunnen zetten.

Trouwens in de phat en slim zitten volgens mij gewoon 2.5 inch hdd, dus ze moeten eigenlijk gewoon hetzelfde formaat hebben. Maar dat maakt niks uit, want als de hdd van de phat in de slim zet, wordt hij meteen geformateerd als hij opstart!

29-06-2007 tot 10-09-2010 ps3 60 gb † R.I.P.
mototje
PS3 Hero

Aantal schouderklopjes: 0

psn: "mototjesk8brd" zeg ff dat je NL bent

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 13, 2011, 06:04:10 »

je kunt dingen kopen dat je je hdd naar usb kunt omvormen.. maar ik weet niet of hij hiervoor geformatteerd moet worden, kan iemand dit bevestigen?
anders zou dat misschien een optie kunnen zijn..

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Probleem slim phat « vorige volgende »
Ga naar: