Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:51:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: playstation 3 waar neer te zetten? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: playstation 3 waar neer te zetten?  (gelezen 1054 keer)
meesvanstraten
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 3
Geslacht: Man

« Gepost op: Augustus 10, 2011, 08:15:55 »

he ik heb nu mijn playstation 3 binnen! en de vraag is qua stof en koeling waar moet ik hem neerzetten? ik heb geen er standaard voor maar hoger is beter toch? daar is minder stof? en qua koeling?

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 10, 2011, 09:34:38 »

Bij mij thuis neerzetten is natuurlijk de oplossing.

\ Zolang je PS3 vrij staat (Dus gewoon goed kan koelen) is er niets aan de hand.

Stof gaat hij zowieso wel krijgen, waar je hem maar neerzet.

budje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2011, 09:44:07 »

gewoon ergens neer zette  en ff 1x in de maand ofzo met stofzuiger langs de beluchtings gaten en dan is er voorlopig niks aan de hand
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 10, 2011, 02:59:17 »

Gewoon vrij neerzetten dus niet in een kast waar hij niet vrij staat. Gewoon een keer in de maand even achter stofzuiger langs rooster halen zodat die het stof eruit zuigt. Wink

PSN: Jamez_AFCA
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 11, 2011, 10:30:50 »

idd... vrij neerzetten, maakt niet uit of je hem staand of liggend zet.
ik ga zelf nooit met de stofzuiger erlangsaf, en heb tot nu toe nog nooit een probleem gehad. (ik zorg er wel voor dat hij vaak genoeg tussendoor even kan afkoelen)

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
pauzemenu
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 11, 2011, 08:19:57 »

he ik heb nu mijn playstation 3 binnen! en de vraag is qua stof en koeling waar moet ik hem neerzetten? ik heb geen er standaard voor maar hoger is beter toch? daar is minder stof? en qua koeling?

Hij is dus binnen, mooi zo!!

En al andere spellen bij je collectie toegevoegd of tot nu toe alleen Infamous 2?
starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12

Hail to the king baby

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 20, 2011, 09:11:44 »

ik heb hier een hele tutorial over gelezen met hitte camera fotos etc.
en als je hem neerlegt (horizontaal dus) koelt ie beter dan als ie rechtop staat
en ik heb hem ook op een flinke soort baksteen neergezet zodat er veel ruimte tussen de ps3 en de tafel zit
idd ook af en toe met de stofzuiger uitzuigen
(het is immers geen ps2 die van mij doet het nog na 5 jaar)
maar ook belangerijk aan alle kanten (links/rechts/voor/achter/)
genoeg ruimte proberen te hebben
als er maar veel vrije ruimte omheen zit gaat ie gewoon langer mee
ik heb veel gehoord over stomme fouten
en dat kan ook gebeuren bij je ps3
dus houd hem buiten bereik van honden (een grote kwispelende of spelende herder is gevaarlijk voor je ps3) en zet er geen bier/cola/ijsthee/mountain dew of energy drink naast want een paar druppels op de verkeerde plek en je ps3 is naar de kloten
je kan je drinken ook naast je stoel op de grond zetten das handig want as je ps3 op een tafeltje staat moet je echt een achterlijke stunt uithalen wil je je ps3 kapot krijgen

ik hoop dat je der wat aan hebt

starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12

Hail to the king baby

« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 20, 2011, 09:13:58 »

en hoger kan zeker stof zitten maar je moet proberen je ps3 niet in een hoek neer te zetten waar door een altijd bestaande luchtstroom in je huis
alle stof terechtkomt (bijna elk huis heeft wel sown luchtstroom en dus ook een stoffigste hoek)

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: playstation 3 waar neer te zetten? « vorige volgende »
Ga naar: