Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 10:57:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: lbp2 50 unieke spelers trophy boost 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: lbp2 50 unieke spelers trophy boost  (gelezen 728 keer)
Denniskuhh
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 6
Geslacht: Man

« Gepost op: Augustus 10, 2011, 04:53:04 »

hey, ik heb nog de "50 unieke spelers" trophy nodig voorin lbp2, daarvoor moet een van mijn levels meer dan 50x gespeeld zijn door 50 verschillende spelers, nu vraag ik jullie als jullie lbp2 hebben of jullie mijn level genaamd "Short Level 4 Community trophy" zouden willen spelen, het duurt maar een paar seconden, en als jullie mijn level hebben gespeeld kunnen jullie je eigen level in een comment plaatsen zodat ik jullie level ook kan spelen, zo kunnen we elkaar helpen, Mijn PS3 ID is Denniskuhh voor als jullie mijn level niet kunnen vinden.

later

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 10, 2011, 05:21:14 »

Zal je morgen even toevoegen (kan ik gelijk pauzemenu ook toevoegen) Smiley

pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 10, 2011, 05:48:57 »

Is goed hoor, als je mijn ff toevoeg dan doe ik ook wel en keer je level spelen.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 trophies | Tips & trucs (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, Jamez) | Topic: lbp2 50 unieke spelers trophy boost « vorige volgende »
Ga naar: