Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:25:13

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Call of Duty binnen drie jaar niet meer relevant. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Call of Duty binnen drie jaar niet meer relevant.  (gelezen 886 keer)
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194
Geslacht: Man

PS3Forum.nl | 05/2012

« Gepost op: Augustus 24, 2011, 10:34:11 »

De Call of Duty-serie is binnen drie jaar niet meer relevant binnen de categorie shooters. Dit zegt Jeff Brown, hoofd corporate communications van Electronic Arts in een interview met IndustryGamers.

Hij reageert hiermee op de uitspraak van Activision Publishing-baas Eric Hirschberg dat het moddergooien tussen EA en Activision over Call of Duty/Battlefield slecht is voor de game-industrie.
Brown is van mening dat dit erbij hoort binnen een industrie vol concurrentie. "Welkom bij de grote jongens, Eric. Ik weet dat je nieuw bent, maar iemand had je moeten vertellen dat dit een competitieve industrie is", zo vertelt hij.

Reden genoeg.

Brown gaat verder in zijn uitspraken door te stellen dat Activision reden genoeg heeft de negatieve geluiden vanuit EA over Call of Duty te willen zien stoppen.
"Vorig jaar had Activision nog 90 procent van de shooter-markt in zijn bezit. Dit jaar brengt Battlefield 3 dat terug tot zo'n 60 à 70 procent. Op dat tempo verdwijnt Call of Duty binnen drie jaar uit de shooter-categorie."
"Als je me niet gelooft, ga dan naar een winkel en probeer daar een exemplaar van Guitar Hero of Tony Hawk op de kop te tikken."

Bron , Nu.nl

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games

budje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 24, 2011, 12:08:01 »

en maar moddergooien gewoon zeggen guys jullie maken ook goeie games mag blijkbaar niet jammer beide games zijn goed maar voor een ander publiek
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 24, 2011, 01:21:45 »

tja.. ik haal ze ook beide Wink

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim
starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12

Hail to the king baby

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 24, 2011, 02:08:34 »

dit is echt moddergooien en het lijkst me sterk dat battlefield cod helemaal weg concureert ik denk hoogstens dat de rollen omgedraaid worden
en waarvoor dat soort crap zeggen ?
gewoon je bek houden straks sta je nog voor lul als het niet waar is
ja toch ?

CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 24, 2011, 02:25:04 »

Ik neem ze allebij , ik kijk welke ik de leukste en het beste is. En punt.

pauzemenu
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Augustus 24, 2011, 04:39:14 »

Hoezo moddergooien? Is het gewoon niet eens tijd dat de COD op ze einde loopt, want iedere keer weer het zelfde spel uitbrengen met maar een beperkt aantal vernieuwingen is ook niet echt origineel.

Het is dan een betere optie om de COD reeks te stoppen en met wat nieuws te komen, tenzij men een keer een COD uitbrengt dat compleet vernieuwd is en waar men van kan zeggen he dit is echt een compleet vernieuwd deel ipv het standaard zelfde gedoe.
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #6 Gepost op: Augustus 24, 2011, 06:38:10 »

Hoezo moddergooien? Is het gewoon niet eens tijd dat de COD op ze einde loopt, want iedere keer weer het zelfde spel uitbrengen met maar een beperkt aantal vernieuwingen is ook niet echt origineel.

Het is dan een betere optie om de COD reeks te stoppen en met wat nieuws te komen, tenzij men een keer een COD uitbrengt dat compleet vernieuwd is en waar men van kan zeggen he dit is echt een compleet vernieuwd deel ipv het standaard zelfde gedoe.

Dat was ook zo hoor? Black Ops is heel anders als MW2 , COD4 en WAW. Dus ik vind dat er wel degelijk verandering is gekomen.

pauzemenu
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Augustus 24, 2011, 07:08:34 »

COD 4 en WAW zijn  gewoon het zelfde, MW, MW 1 en 2 zijn ook gewoon het zelfde en black ops is een zwart schaap wat eigenlijk geen bijvoegen heeft gegeven aan de COD reeks.
starscreamM14
PS3 Boss

Hail to the king baby

« Antwoord #8 Gepost op: Augustus 24, 2011, 08:41:21 »

idd er zitten misschien andere guns perks en killstreaks in
maar cod games zijn allemaal gewoon hetzelfde
nou moet je een winnende formule niet veranderen
maar te vaak iets doen verpest het gewoon
bijv als je elke dag in de week een broodje doner kebab haalt dan is er al gauw geen zak meer aan (snappen jullie de metafoor ?)
het bewegen (rennen draaien richten etc.) is al in geen jaren veranderd
en ik heb efkes de allereerste cod game gespeeld tijd geleden maar dat was ik snel zat omdat het bijna pcies etzelfde was
medal of honor airborne was echt baas je kon gewoon je wapen kiezen aan het begin van de missie
en stel je voor dat die gasten uit black ops hun eigen guns niet konden kiezen
dat zijn echt dikke elite soldaten seal teams kunnen binnen bepaalde grenzen ook hun eigen guns en attachments kiezen
stel je voor dat een seal zegt ik wil die lens op me sniper want das me favo en daar schiet ik tenminste raak mee omdat het een beter product is
en zijn bass zegt dikke lul gebruik die hema shit die er al op zit maar
snappen jullie me ?
heel call of duty is vet maar het voelt gewoon per game steeds minder nieuw aan en black ops was het allerergste want je krijgt de gameplay van modern warfare met shitty guns als de galil

pauzemenu
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: Augustus 25, 2011, 05:26:48 »

COD zou best nog wel een tijd veder kunnen gaan hoor, maar dan zouden ze toch met een compleet nieuw iets moeten komen en niet steeds een paar kleine aanpassingen en hoppa uitbrengen die shit.
starscreamM14
PS3 Boss

Hail to the king baby

« Antwoord #10 Gepost op: September 18, 2011, 08:42:40 »

et is te veel hetzelfde ze zetten de resolutie hoger en de animaties zijn ook niet beter geworden sinds mw2

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #11 Gepost op: September 19, 2011, 06:52:59 »

Heb het inhoudelijk niet gelezen, maar als ik de titel lees denk ik:

'' werd tijd ''

pauzemenu
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: September 19, 2011, 08:50:10 »

Ik denk dat ze de COD serie pas stoppen om het moment dat ze alweer een nieuwe game hebben bedacht die een lange reeks moet gaan worden, een reeks waarbij ook weer veel geld bij op gehaald zal worden want COD is toch wel een geldschieter voor de uitgever.
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #13 Gepost op: September 19, 2011, 02:15:30 »

Ik denk zelfs dat Call of Duty nooit stopt met de series.

Je weet sowieso wat de mensen willen in de nieuwste COD.

- Nieuwe killstreaks.

- Nieuwe Maps.

- Nieuwe Wapens.

- Nieuwe Gameplay. (?)

pauzemenu
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: September 19, 2011, 02:21:28 »

Ik denk zelfs dat Call of Duty nooit stopt met de series.

Je weet sowieso wat de mensen willen in de nieuwste COD.

- Nieuwe killstreaks.

- Nieuwe Maps.

- Nieuwe Wapens.

- Nieuwe Gameplay. (?)

Nou uiteindelijk houd de COD serie echt wel een keer op, het is alleen de vraag wanneer.

Pagina's: [1] 2 3 E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Call of Duty binnen drie jaar niet meer relevant. « vorige volgende »
Ga naar: