Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:40:12

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Binnenkort online gamen tegen Xbox gebruikers? 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Binnenkort online gamen tegen Xbox gebruikers?  (gelezen 732 keer)
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #15 Gepost op: September 01, 2011, 09:17:33 »

Inderdaad, maar de mogelijkheid is er dus weldegelijk.

Wie weet word het nog wel is Microsony, en krijgen we een PS360 in het Micro wat net iets groter is als een disc drive Tongue

pauzemenu
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: September 01, 2011, 07:55:27 »

Inderdaad, maar de mogelijkheid is er dus weldegelijk.

Wie weet word het nog wel is Microsony, en krijgen we een PS360 in het Micro wat net iets groter is als een disc drive Tongue

Creatief bedacht Smiley

Volgens mijn heeft het allemaal te maken met geld en macht, want ja als je het netwerk gaat delen ben je ook gezamenlijk de baas en niet alleen meer.
Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18

« Antwoord #17 Gepost op: September 02, 2011, 08:12:21 »

Ze moeten dat gewoon gescheiden houden, anders zal er straks denk ik ook gewoon betaald moeten gaan worden om online te gamen

pauzemenu
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: September 02, 2011, 08:13:35 »

Ze moeten dat gewoon gescheiden houden, anders zal er straks denk ik ook gewoon betaald moeten gaan worden om online te gamen

Die kans zit er toch wel een keer in hoor, want op den duur moet men toch meer geld binnen gaan halen om de winst groot te blijven houden.
Fastgonerr
PS3 Expert

« Antwoord #19 Gepost op: September 02, 2011, 08:15:14 »

Denk dat ze niet mogen mopperen met de winst die ze maken op de consoles en games

pauzemenu
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: September 02, 2011, 08:17:45 »

Denk dat ze niet mogen mopperen met de winst die ze maken op de consoles en games

Nee daarom, dus laten we het online gamen maar lekker gratis houden Wink
Fastgonerr
PS3 Expert

« Antwoord #21 Gepost op: September 02, 2011, 08:50:55 »

ben ik helemaal mee eens

budje
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: September 02, 2011, 12:23:59 »

betalen gaan we toch wel een x voor psn is alleen maar de vraag wanneer waarschijnlijk als de playstation zon grote aanhang heeft dat ze zeker weten dat als er laten we zeggen 30% af valt als ze toch geld vragen er nog genoeg klanten overblijven om nog meer winst temaken .
Wat betreft winst op hardware neeehhh ze maken verlies op een console , dat hebben alle consoles gehad vanaf de eerste xbox . En games Sony brengt niet heel veel games uit de meeste goeie titels zijn van andere bedrijven dus ze zullen er alles aan doen om nog meer winst temaken voor de ps4 komt.
En als je dan al moet betalen voor online gamen maakt het niet uit want iedereen koopt toch een ps4
kroon86
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 3

Bob

« Antwoord #23 Gepost op: September 02, 2011, 12:31:51 »

Ze willen het niet, maar als de financiele druk te groot wordt....

het lijkt mij een interessante ontwikkeling, ben benieuwd.

Ik hoop het eigenlijk wel. Dan hoef ik met mijn vrienden niet meer af te spreken welke console er wordt gekocht... Tongue
CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1

« Antwoord #24 Gepost op: September 02, 2011, 12:38:20 »

wat een gedoe allemaal
de populatie op onze aarde wordt alleen maar groter en groter.
dus de drie grote enterprises ( SONY Microsoft en Nintendo) zullen bakken met geld blijven verdienen.

Pagina's: 1 [2] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Binnenkort online gamen tegen Xbox gebruikers? « vorige volgende »
Ga naar: