Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:42:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Tips, tricks and cheats (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Toy Story 3 ( missie probleem ) 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Toy Story 3 ( missie probleem )  (gelezen 939 keer)
pauzemenu
Gast
« Gepost op: Augustus 30, 2011, 06:25:58 »

Beste Mede Leden,

Ben momenteel bezig met Toy Story 3 en heb bijna alles behaalt wat je kan behalen op een aantal dingen na, nu ben ik bij toy box mode bezig om alle missies te halen.

Ik heb nu de missie Pixie Fury het is de bedoeling dat je de feeen die jou stad aanvallen betoverd, ik heb al het mogelijke gedaan maar de feeen komen maar niet mijn stad aanvallen. Heb meerdere sites gevonden die de missie duidelijk uitleggen maar helaas geen resultaat wat ik ook doe of probeer de missie werkt gewoon niet.

Ik heb flink met googel gezocht en kwam een hoop mensen tegen met het zelfde probleem, alleen kwam er helaas geen antwoord boven water het enige wat ik vaak tegen kwam is dat het een bug in het spel is (vind het zelf niet echt geloofwaardig).

Wie o Wie heeft dit probleem ook gehad of kent het probleem en weet de oplossing?

MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 30, 2011, 06:42:22 »

Ik vond dit op het ps3trophies.org forum:

Vraag:
The one thing I am stuck on is Pixie Fury. They never attack the town and when I bring towns people into the Glen they vanish before the pixies can change them into catipillers. Is there something else I can do or is my Toy Box permanently glitched?

Antwoord:
If you are trying to only complete the mission "Pixie Fury" and no ones is around for you to kill then I'd suggest to not worry about it and just move on with the game. It does not count for anything so don't sweat it. It's no big deal if it remains incomplete.

Reactie van vraagsteller:
Just realized that the Pixie Fury mission didn't really matter! I took a citizen into the Glen and one of the Pixies changed them, and then I changed them back for the Gold Star so that that one's knocked out. It's a relief I didn't get screwed by a glitch! Thanks for the help.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes.

"BAZINGA!"
pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 30, 2011, 06:53:06 »

Dus eigenlijk heeft de missie niet echt invloed op iets en kan ik hem gewoon laten gaan, ik dacht toch echt dat ik ergens had gelezen dat het er voor zorgt dat je geen plantium kan halen.

Krijg nou wat me vriendin speelt het spel en die behaalt de missie wel gewoon, nu snap ik er helemaal niks meer van.

Maar bedankt voor je reactie en het opzoeken ervan  Afro
MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 30, 2011, 07:18:18 »

Vervelend he.. als een meid er gewoon beter in is :p

Graag gedaan!

"BAZINGA!"
pauzemenu
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: Augustus 30, 2011, 07:21:55 »

Vervelend he.. als een meid er gewoon beter in is :p

Graag gedaan!

Haha lol. Nee maar vind het gewoon vreemd want zij speelt het gewoon precies het zelfde en bij haar lukt het wel, misschien dat ik iets verkeerd heb gedaan ofzo.
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #5 Gepost op: September 06, 2011, 05:28:40 »

Binnekort ook maar eens Toy Story 3 platium halen.

Hoelang deed je er ongeveer over Pauzemenu?

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
pauzemenu
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: September 06, 2011, 05:42:33 »

Binnekort ook maar eens Toy Story 3 platium halen.

Hoelang deed je er ongeveer over Pauzemenu?

heb er zelf een weekje overgedaan, speel maar een aantal uurtjes per dag vandaar.
CoenRSD
Moderator
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #7 Gepost op: September 06, 2011, 05:46:51 »

heb er zelf een weekje overgedaan, speel maar een aantal uurtjes per dag vandaar.

Ah oke.

En weekje , dat is zo gek nog niet.

Dus als ik wat hulp nodig heb , kan ik wel bij jou terecht.Tongue

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
pauzemenu
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: September 06, 2011, 04:02:47 »

Ah oke.

En weekje , dat is zo gek nog niet.

Dus als ik wat hulp nodig heb , kan ik wel bij jou terecht.Tongue

Ja hoor, hoor het wel dan.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 games | Tips, tricks and cheats (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Toy Story 3 ( missie probleem ) « vorige volgende »
Ga naar: