Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:48:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Xbox360 controller komt naar de PlayStation 3? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Xbox360 controller komt naar de PlayStation 3?  (gelezen 1187 keer)
pauzemenu
Gast
« Gepost op: September 02, 2011, 08:19:21 »

Misschien schrik je ervan of vind je het juist leuk of opmerkelijk. In ieder geval heeft het bedrijf Speedlink goed naar feedback geluisterd van gebruikers van consoles en de stoute schoenen aangetrokken. Ze komen met een nieuwe controller voor de PS3. En het is een Xbox 360 controller-replica…

Waar verschillen Japanners in met Europeanen en Amerikanen als het op controllers aankomt? Juist, de handen! Ze zijn gemiddeld kleiner dan de Europese hand. Sinds de release van de eerste PlayStation zijn er discussies geweest over de grootte van de DualShock controller. Hij zou gemaakt zijn voor de Japanse markt en wat te klein uitvallen voor de westerse handen. Ook zijn er opmerkingen over de triggers van de PS3 controller. Bij de berichten van de eerste PS3 beelden en bijbehorende controller was er kort sprake van een gerucht dat het design ervan zou veranderen. Zover is het niet gekomen. Microsoft heeft in haar kortere Xbox-bestaan verschillende grootte van controllers geďntroduceerd en uitgeprobeerd. En sommige, voornamelijk westerse gamers, vinden dat erg fijn. Na dit ook kenbaar te hebben gemaakt bij Speedlink, leek het dit bedrijf een tof idee om een Xbox360-like controller uit te brengen voor de PS3. Dit maakte het bedrijf bekend op de GamesCom 2011.

Model staat de zwarte wireless Xbox 360 controller die gebundeld komt met de Xbox 360 Elite. Echter heeft deze replica voor de PS3 een paar extra veranderingen.

Allereerst is er een turbo button rechts van de d-pad voor rapid-firing. Uiteraard zijn de PlayStation symbolen op de knoppen geplaatst in plaats van de Xbox logo’s te gebruiken. De controller gaat de XEOX Wireless Gamepad heten en gaat vanaf oktober 2011 in de verkoop.

Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: September 02, 2011, 08:46:51 »

Hou het wel bij de PS controller

budje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: September 02, 2011, 12:16:31 »

ga hem wel uittesten want heb nu nog wel eens dat de controller net teklein is en het aan voelt of dat mijn vingers in de knoop zitten
MilanSven
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 48

« Antwoord #3 Gepost op: September 02, 2011, 03:27:57 »

Hmm.. ik wil geen xbox ding bij m'n ps3 Cheesy

"BAZINGA!"
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #4 Gepost op: September 02, 2011, 03:41:29 »

die komt er bij mij niet in in ieder geval

wenren
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #5 Gepost op: September 02, 2011, 06:50:01 »

*kots*

pauzemenu
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: September 02, 2011, 07:50:05 »

ga hem wel uittesten want heb nu nog wel eens dat de controller net teklein is en het aan voelt of dat mijn vingers in de knoop zitten

Nou je het over een te kleine controller hebt, ik las vandaag dat de ps3 controller is gemaakt meer gericht op de japanse gamers. Schijnt dat Japanners vrij kleine handen hebben vandaar een kleine controller.
budje
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: September 02, 2011, 08:05:23 »

Nou je het over een te kleine controller hebt, ik las vandaag dat de ps3 controller is gemaakt meer gericht op de japanse gamers. Schijnt dat Japanners vrij kleine handen hebben vandaar een kleine controller.

niks mis met de controller maar had hem inderdaar iets groter gewilt en ga deze dus wel ff testen omdat ik persoonlijk de xbox360 controller wel fijn vind
pauzemenu
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: September 02, 2011, 08:56:09 »

niks mis met de controller maar had hem inderdaar iets groter gewilt en ga deze dus wel ff testen omdat ik persoonlijk de xbox360 controller wel fijn vind

gebruikte die vaak op de pc en werkte perfect.
budje
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: September 02, 2011, 09:20:23 »

gebruikte die vaak op de pc en werkte perfect.

is alleen ff wennen als je hem niet gewent bent want juist dan voelt die groot aan , maar voor mij echt een zekere koop
Menneke
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #10 Gepost op: November 15, 2011, 05:07:42 »

Lijkt mij zeer handig voor FPS.
Scarface01
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 12

HOLLYWOOD UNDEAD, AMERICAN TRAGEDY <3

« Antwoord #11 Gepost op: November 15, 2011, 07:49:42 »

hoef em niet

AJAX AMSTERDAM NIET TE STOPPEN,
de 3de ster is binnen
de beste club van nederland
we zijn niet te evenaren
want wij zijn AJAX AMSTERDAM!!!

Je kan een hoop stront paars verven, maar het blijft ee
CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39

HomeBoy~

« Antwoord #12 Gepost op: November 15, 2011, 08:50:19 »

Ik ook niet. Vind de controller maar raar in elkaar zitten.

CeriasZ
KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #13 Gepost op: November 16, 2011, 01:06:16 »

Dan had ik wel een Xbox gekocht.

CeriasZ
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 39

HomeBoy~

« Antwoord #14 Gepost op: November 16, 2011, 05:53:40 »

Ja, daarom. Ik ben gwn blij met mijn x o ''vierkantje'' ''driehoek'' .

CeriasZ

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Controllers (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Xbox360 controller komt naar de PlayStation 3? « vorige volgende »
Ga naar: