Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:56:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Japanse game uitgevers betalen werknemers om extra veel seks te hebben (Humor) 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Japanse game uitgevers betalen werknemers om extra veel seks te hebben (Humor)  (gelezen 315 keer)
pauzemenu
Gast
« Gepost op: September 06, 2011, 06:02:08 »

Eén van de grotere problemen in Japan is de vergrijzing van de bevolking en een tekort aan nieuwe mensen. Er zouden dus meer kinderen geboren moeten worden om aan al de noden van het land te voldoen. Zelfs gaming uitgevers zoals Namco Bandai helpen mee aan dit proces.
Zo moedigen zij hun werknemers aan om meer seks te hebben zodat het land meer kinderen zou hebben. Namco Bandai gaat zelfs zo ver dat ze hun werknemers een geldbedrag geven indien ze een kind krijgen.

Namco Bandai geeft hun werknemers (man of vrouw) maar liefst 200.000 Yen voor een eerste en tweede kind, omgerekend is dit iets meer dan 2.000 euro. Heb je echter nog wat meer seks en brengt dit een derde kind voort, dan krijg je maar liefst meer dan 20.000 euro van het bedrijf.

Een gekke wereld daar in Japan, werkgevers bij ons vloeken als ze weer een werkneemster hebben die zwanger is.

Dat noem ik nog eens een eerlijke baas Wink

çichlide
PS3 Geek
**

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: September 06, 2011, 08:30:29 »

ga daar ook werken,krijg ik meteen 24.000 van de baas als ie mijn 3 zoons ziet ;-)

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40
Geslacht: Man

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #2 Gepost op: September 06, 2011, 08:41:07 »

ga daar ook werken,krijg ik meteen 24.000 van de baas als ie mijn 3 zoons ziet ;-)

moeten ze wel even knijpen met de ogen hahaha

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Japanse game uitgevers betalen werknemers om extra veel seks te hebben (Humor) « vorige volgende »
Ga naar: