Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 11:58:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Sony haalt een grote naam voor de beveiliging binnen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Sony haalt een grote naam voor de beveiliging binnen  (gelezen 446 keer)
nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116
Geslacht: Man

we had joy we had fun we had united on the run

« Gepost op: September 08, 2011, 04:25:41 »

Sony is weer een stap verder in het veilig maken van het PlayStation Network en de algehele informatie beveiliging. Ze hebben namelijk Philip Reitinger benoemd tot chief information security officer en daarmee haalt Sony een bigshot binnen. De man was namelijk eerder directeur van het U.S. National Cyber Security Center en ambtenaar binnen het U.S. Department of Homeland Security.

Dan mogen we aannemen dat de man over de nodige kennis beschrikt en dat is wel af te lezen aan zijn portfolio. Persbureau Reuters laat echter ook weten, dat Philip Reitinger in het verleden voor Microsoft heeft gewerkt. Geen probleem volgens Sony, zolang de beveiliging maar in orde is.

starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12

Hail to the king baby

« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2011, 06:53:46 »

de grote  psn outage van 2011
was naar mijn mening niet mijn schuld
heeft sony het gedaan?    nee
wat loopt iedereen nou te zeiken ?
sony kan idd misschien de beveiliging verbeteren maar et is gelul dat het sonys daadwerkelijke schuld is

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2011, 07:46:55 »

de grote  psn outage van 2011
was naar mijn mening niet mijn schuld
heeft sony het gedaan?    nee
wat loopt iedereen nou te zeiken ?
sony kan idd misschien de beveiliging verbeteren maar et is gelul dat het sonys daadwerkelijke schuld is

tuurlijk ligt de schuld deels bij Sony omdat ze gewoonweg de boel beter hadden moeten beveiligen.

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 nieuws (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie, CoenRSD) | Topic: Sony haalt een grote naam voor de beveiliging binnen « vorige volgende »
Ga naar: