Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:15:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Een uitgebreide blik op de gloednieuwe 7.1 headset van Sony. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Een uitgebreide blik op de gloednieuwe 7.1 headset van Sony.  (gelezen 569 keer)
pauzemenu
Gast
« Gepost op: September 13, 2011, 07:45:50 »

We hebben gisteren allemaal kunnen zien hoe de Amerikanen gillend naar de winkels renden om de 7.1 Surround Sound headset die hierboven is afgebeeld aan te schaffen. Alhoewel wij in Europa de headset niet in de winkels zullen aantreffen hadden we wel al een handige tip voor jullie om het apparaatje te importeren, maar waarom zou je dit eigenlijk doen?

Geen zorgen, Sony heeft daar gelijk een antwoord op en dan wel met de onderstaande beelden. Dit nieuwe stukje hardware wordt in de beelden helemaal ontleed en alle leuke features van het apparaat worden uitgebreid besproken. Benieuwd of de headset jouw zuurverdiende honderd euro verdient? Bekijk dan snel de beelden hieronder.

http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/2126/

CrizCroz
PS3 Lord

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: September 13, 2011, 07:54:31 »

ziet er op zich apart en leuk uit..
ga er maar eens naar kijken wanneer ik in de states ben
pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: September 13, 2011, 07:56:10 »

ziet er op zich apart en leuk uit..
ga er maar eens naar kijken wanneer ik in de states ben

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, denk dat er ook zeker wel een behoorlijk geluid in zit.
Jessicaps3
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #3 Gepost op: December 06, 2011, 04:53:33 »

Kun je deze ook gewoon gebruiken om een blu ray film te beluisteren? Of puur voor het gamen en contact tijdens het gamen. Ik zou hem graag voor beide gebruiken.
wenren
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #4 Gepost op: Maart 01, 2012, 02:23:04 »

Kun je deze ook gewoon gebruiken om een blu ray film te beluisteren? Of puur voor het gamen en contact tijdens het gamen. Ik zou hem graag voor beide gebruiken.
Beetje late reactie, maar ja deze kun je ook bij een blu-ray gebruiken.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Een uitgebreide blik op de gloednieuwe 7.1 headset van Sony. « vorige volgende »
Ga naar: