Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:22:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Niet aanklagen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Niet aanklagen  (gelezen 249 keer)
Fastgonerr
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 18
Geslacht: Man

« Gepost op: September 15, 2011, 08:08:02 »

Hieronder via Gamer.nl wat info over een clausule die psn heeft ingesteld mocht er weer gehacked worden.

http://www.gamer.nl/nieuws/141403/nieuwe-voorwaarden-psn-bevatten-niet-aanklagen-clausule

Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #1 Gepost op: September 15, 2011, 09:29:11 »

Schandalig.

Ik ga never nooit niet mijn creditcard gegevens erop zetten. En ik zet mijn vraagtekens bij het feit dat er een hoop geld in omgaat, en als er iets mis zou zijn dat je niet eens een tegemoedkoming hebt, en je alles gewoon kwijt bent.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #2 Gepost op: September 15, 2011, 09:25:07 »

zag het mailtje vandaag al in mijn inbox dus de oplichters hebben de boel nog meer dicht getimmerd toch raar dat je zoon contract wat je aan gaat zomaar kan blijven veranderen zonder overleg

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #3 Gepost op: September 15, 2011, 09:30:15 »

Schandalig.

Ik ga never nooit niet mijn creditcard gegevens erop zetten. En ik zet mijn vraagtekens bij het feit dat er een hoop geld in omgaat, en als er iets mis zou zijn dat je niet eens een tegemoedkoming hebt, en je alles gewoon kwijt bent.

Geroep om niks want als CC houder ben je gewoon verzekerd bij je bank en krijg je mij misbruik alles vergoed door je bank.

nuckacola
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 116

we had joy we had fun we had united on the run

« Antwoord #4 Gepost op: September 15, 2011, 10:04:58 »

in nederland staat interpay gerant voor alle betaal verkeer

pauzemenu
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: September 21, 2011, 09:43:38 »

'Niet aanklagen'-clausule PSN geldt niet voor Europa

Nieuws | 21 september 2011 - De 'niet aanklagen'-clausule in de vernieuwde gebruiksvoorwaarden van het PlayStation Network geldt niet voor Europa en Australië. Dit bevestigt een woordvoerder van Sony tegenover Kotaku Australia.

"Ook al zijn de gebruiksvoorwaarden in de Sony Computer Entertainment Europa-regio niet aangepast, waar het wel is doorgevoerd, is dat gedaan om zowel de klant als ons bedrijf voordeel op te leveren, door ervoor te zorgen dat er genoeg tijd en ruimte is om onenigheden op te lossen", zo verklaart de woordvoerder van Sony.

In de clausule staat dat gebruikers akkoord moeten gaan om Sony niet aan te klagen in het geval van onenigheid. Volgens de woordvoerder blijft het voor de betreffende regio's wel mogelijk om de clausule te omzeilen. Na akkoord kunnen gebruikers een brief sturen naar Sony om aan te geven dat ze eventuele geschillen niet via arbitrage op willen lossen en zo hun recht behouden om een aanklacht in te dienen. 

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Niet aanklagen « vorige volgende »
Ga naar: