Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:39:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Slechts 22 games van EA verschenen in winkels 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Slechts 22 games van EA verschenen in winkels  (gelezen 1089 keer)
pauzemenu
Gast
« Gepost op: September 22, 2011, 03:34:22 »

Electronic Arts gaat zich meer richten op het digitaal aanbieden van games. Niet zo verwonderlijk, want Electronic Arts weet uitstekend te profiteren van het succes van gamen op mobiele telefoons en andere mobiele platformen. Het gevolg is wel dat ze minder games uitbrengen in de winkels. Het aantal fysieke games van Electronic Arts is vorig jaar van 67 teruggebracht naar 22.

Onder die 22 titels zitten dan natuurlijk wel top franchises als FIFA en Battlefield, dus we hoeven ons geen zorgen te maken om Electronic Arts. De uitgever laat echter wel weten, dat ze nog even op deze manier blijven opereren, want ze verdienen flink aan fysieke games, maar ook aan digitale games.

Quote:

“We feel that we’re in a pretty good spot” in terms of packaged game output.  It’s not to say that 22 is exactly the right number of titles, because that number could flex up or down a little bit, but it seems to be about in the right area at this point in time.”

CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194
Geslacht: Man

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #1 Gepost op: September 22, 2011, 03:35:15 »

Zolang ze FIFA en Battlefield blijven uitbrengen , is er voor mij niks aan de hand. Afro

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
pauzemenu
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: September 22, 2011, 03:38:50 »

Zolang ze FIFA en Battlefield blijven uitbrengen , is er voor mij niks aan de hand. Afro

Voor de rest niks aan de hand zeg je, nou denk toch wel dat er iets aan de hand zou zijn als EA alleen nog maar Fifa en Battelfield uitbrengt.  Ze brengen naast deze 2 games meer goeie games uit en als ze dit zouden laten liggen is dit erg zonde, want EA is toch wel een grote en zeker goeie speler wat betreft de game industrie.
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #3 Gepost op: September 22, 2011, 03:39:54 »

Voor de rest niks aan de hand zeg je, nou denk toch wel dat er iets aan de hand zou zijn als EA alleen nog maar Fifa en Battelfield uitbrengt.  Ze brengen naast deze 2 games meer goeie games uit en als ze dit zouden laten liggen is dit erg zonde, want EA is toch wel een grote en zeker goeie speler wat betreft de game industrie.

Ja , voor mij zou het niks uitmaken.

Want dat zijn de enige spellen die ik speel van EA.

pauzemenu
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: September 22, 2011, 03:43:24 »

Ja , voor mij zou het niks uitmaken.

Want dat zijn de enige spellen die ik speel van EA.

EA is o.a verantwoordelijk voor de SSX spellen, en als er 1 spel op de PS is dat het hem zeker goed doet is het wel SSX.
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #5 Gepost op: September 22, 2011, 06:35:20 »

dat is mooi klote want ik zie graag spelhoesjes in mijn kast ipv op mijn hdd

pauzemenu
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: September 22, 2011, 06:43:40 »

dat is mooi klote want ik zie graag spelhoesjes in mijn kast ipv op mijn hdd

Natuurlijk zien wij dat graag als gamer, maar ja wat hebben wij als gamer nou in te brengen in heel de game industrie behalve dat wij ons geld daar heen brengen. Ze zullen voor 1x eens aan ons denken, wij die het geld bij hun in de zakken stoppen wij die er voor zorgen dat hun in luxe kunnen leven. Alles draait alleen maar om meer en meer en meer geld bij ze maar hun vaste trouwe klanten die de games kopen ho maar, maar zolang wij als een kudde achter dit soort dingen blijven aanlopen zal er nooit wat veranderen.
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #7 Gepost op: September 23, 2011, 05:36:12 »

Zoals ik al zei ,

Wink

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #8 Gepost op: September 23, 2011, 06:50:21 »

Zoals ik al zei ,

Wink

Leven ook nog andere mensen op de wereld die er waarschijnlijk anders over denken. (dus twee keer benadrukken hoeft dus niet Wink )

PSN: Jamez_AFCA
CoenRSD
PS3 Guru!

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #9 Gepost op: September 23, 2011, 11:43:22 »

Leven ook nog andere mensen op de wereld die er waarschijnlijk anders over denken. (dus twee keer benadrukken hoeft dus niet Wink )

Was meer gericht op Pauzemenu.

En niet op jullie.

Scarface01
PS3 Addict

Aantal schouderklopjes: 12

HOLLYWOOD UNDEAD, AMERICAN TRAGEDY <3

« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 17, 2011, 06:28:21 »

Ik hoop dat ze blijven want ze hebben Fifa,Battlefield en Need for speed enzo

AJAX AMSTERDAM NIET TE STOPPEN,
de 3de ster is binnen
de beste club van nederland
we zijn niet te evenaren
want wij zijn AJAX AMSTERDAM!!!

Je kan een hoop stront paars verven, maar het blijft ee

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: Slechts 22 games van EA verschenen in winkels « vorige volgende »
Ga naar: