Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 12:45:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: psn plus kortingen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: psn plus kortingen  (gelezen 896 keer)
starscreamM14
PS3 Boss

Aantal schouderklopjes: 12
Geslacht: Man

Hail to the king baby

« Gepost op: September 25, 2011, 05:11:02 »

het valt mij enorm op dat er nu iedereen zijn welcome back psn plus maand heeft gebruikt
dat er nu pas epische aanbiedingen komen voor games en avatars etc.
resident evil 4 voor de helft zou ik graag hebben willen kopen maar 20 euro gaat mij te ver
en ook dlc pakketten en allerlij dingen die gewoon er toevallig niet waren
dat het welcome back programma aan de gang was
wat vinden jullie ervan ?
hebben jullie nog meer voorbeelden van dingen die eerst niet met korting waren
en nu et welcome back programma afgelopen is wel met korting er zijn ? (voor psn plus abbonees)

SateStokje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: September 25, 2011, 06:11:05 »

het valt mij enorm op dat er nu iedereen zijn welcome back psn plus maand heeft gebruikt
dat er nu pas epische aanbiedingen komen voor games en avatars etc.
resident evil 4 voor de helft zou ik graag hebben willen kopen maar 20 euro gaat mij te ver
en ook dlc pakketten en allerlij dingen die gewoon er toevallig niet waren
dat het welcome back programma aan de gang was
wat vinden jullie ervan ?
hebben jullie nog meer voorbeelden van dingen die eerst niet met korting waren
en nu et welcome back programma afgelopen is wel met korting er zijn ? (voor psn plus abbonees)

Ik zie zo af en toe wel wat leuke dingen voorbij komen met korting, helaas naar mijn idee nog een beetje te weinig want zo een plus abonnement kost ook gauw 50 euro en het enige wat je ermee kan doen is spulletjes met korting kopen, af en toe is iets gratis, demo's eerder kunnen downen en sommige dingen zijn exclusief te spelen maar daar blijft het ook bij.

Maar moet zeggen dat ik het aanbod en dan zeker bij Arcade spellen een beetje matig vind, er zouden naar mijn menig toch echt wel wat meer spellen mogen staan want op ze tijd eens lekker een classic arcade game of een gewone arcade game spelen is niet verkeerd, dus na mijn menig is er nog te weinig stuff wat er wordt aangeboden voor te veel geld wat betreft een plus account.
Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96
Geslacht: Man

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #2 Gepost op: September 25, 2011, 07:30:11 »

Dit kun je gewoon hier bespreken: http://www.ps3forum.nl/index.php/topic,6874.0.html

PSN: Jamez_AFCA
SateStokje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: September 25, 2011, 07:36:01 »

Dit kun je gewoon hier bespreken: http://www.ps3forum.nl/index.php/topic,6874.0.html

Vond het eerlijk gezegd hier ook wel van toepassing, hier is dit topic toch voor.

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: psn plus kortingen « vorige volgende »
Ga naar: