Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 01:04:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 probleem 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: PS3 probleem  (gelezen 364 keer)
PauseP
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Gepost op: Oktober 14, 2011, 01:41:32 »

Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een probleempje met mijn PS3 Slim 120 GB versie, de ps3 is intussen bijna 2 jaar oud.
Met korte regelmaat gaat de PS3 zomaar uit. Als ik hem kort daarna aan wil zetten reageert de ps3 totaal niet geen andere piepjes niks.
Als ik mn stekker er kort uithaal en dan aanzet gaat ie weer even mee, maar kort daarna gaat ie toch uit. De PS3 staat in een tv kast met 20 cm speling erboven en ruim 15 cm erachter, dus genoeg ruimte lijkt. De PS3 voelt, als ie uitvalt niet heet aan, wel warm.
Is dit toch een koeling probleem of misschien een stof probleem?

mvg PauseP

KingOfPop1981
Twitter: KingOfPop1981.
Global Moderator
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 168
Geslacht: Man

PS3 met 500GB HDD! Crazy but happy!

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 14, 2011, 01:58:57 »

Koeling is sowieso een probleem. De warme lucht kan niet makkelijk weg gezien je opstelling. Tel daarbij op de stof die erin komt dan gaat je PS3 langzaam dood.

PauseP
PS3 Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 14, 2011, 03:02:17 »

oke, dat idee kreeg ik al. nog een idee hoe ik dit kan  vertragen  nog beter voorkomen.. (het moment van sterven dan) miscchien op moment dat ik ga spelen de ps3 vrij zetten? open maken en goed uitzuigen? of andersom  Cry
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 14, 2011, 08:42:57 »

Als hij momenteel nog GEEN 2 jaar oud is, Sony opbellen want ik meen dat je 2 jaar garantie hebt op een PS3.

Dus morgen gelijk bellen en je probleem voorleggen. Mits je nog binnen de garantie termijn zit.

PauseP
PS3 Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 15, 2011, 06:57:51 »

Thanks voor de tip!!!
ik val er nog net binnen. ik heb hem 27-11-2009 gekocht dus die mazzel heb ik dan, maar ik dacht dat de garantie 1 jaar was. Ben alleen de bon kwijt, ik kan wel de afschrijving laten zien, hopelijk is dat voldoende.

MartieB19
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 15, 2011, 11:50:52 »

Thanks voor de tip!!!
ik val er nog net binnen. ik heb hem 27-11-2009 gekocht dus die mazzel heb ik dan, maar ik dacht dat de garantie 1 jaar was. Ben alleen de bon kwijt, ik kan wel de afschrijving laten zien, hopelijk is dat voldoende.

Laat even weten hoe het is afgelopen, ben wel benieuwd eigenlijk.
CoenRSD
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 194

PS3Forum.nl | 05/2012

« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 15, 2011, 11:52:19 »

Hmm , ik denk dat mijn computer ook last heeft met de koeling , maar weet het niet zeker.

Moderator : PS3Nieuws | PS3Games
PauseP
PS3 Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 15, 2011, 01:31:15 »

Net sony gebeld, uitgelegd van de problemen.
Ze zeiden dat ik buiten de garantie viel omdat de ps3 ouder is als een jaar. Officieel kon hij me aanbieden om de ps3 om te ruilen voor 125 euro, maar onofficieel  zei dat ik even moest googlen om hem te laten maken. Volgens hem lag het aan de voeding omdat ik geen rood lampje als de ps3 uitviel.

Ik heb een oude radio kabel gepakt en deze in mn PS3 gestoken en voorlopig houdt ie het nog vol, dus waarschijnlijk lag het aan een kabel breuk of een kapotte stekker van de kabel, houdt mn vingers gekruist.

thanks voor de tips iedereen.
Danil95
PS3 Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: November 13, 2011, 01:28:56 »

Mijn ps3 wil geen killzone 3 meer afspelen ik heb het spel 1 keer gespeeld en laatst wou ik hem weer is gaan spelen en deed het niet.
ik dacht dat het spel gwoon kapot was, maar gister wou ik een bluyray film gaan kijken op mijn ps3 en gebeurde precies hetzelfde je hoord hem heel zacht piepen.
en ik heb mijn killzone toen uitgeleend aan een vriend om te kijken of die het bij hem wel deed en daar doet hij het gewoon wel.

wat kan het probleem hiervan zijn??
Ik zou heel graag hier andwoord op willen. 

Jamez
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 96

ლ(ಠ益ಠლ)

« Antwoord #9 Gepost op: November 13, 2011, 01:30:31 »

Mijn ps3 wil geen killzone 3 meer afspelen ik heb het spel 1 keer gespeeld en laatst wou ik hem weer is gaan spelen en deed het niet.
ik dacht dat het spel gwoon kapot was, maar gister wou ik een bluyray film gaan kijken op mijn ps3 en gebeurde precies hetzelfde je hoord hem heel zacht piepen.
en ik heb mijn killzone toen uitgeleend aan een vriend om te kijken of die het bij hem wel deed en daar doet hij het gewoon wel.

wat kan het probleem hiervan zijn??
Ik zou heel graag hier andwoord op willen. 

1 topic waar je je probleem bespreekt is wel voldoende. Smiley

PSN: Jamez_AFCA

Pagina's: [1] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | PS3 nieuws & polls | PS3 help (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: PS3 probleem « vorige volgende »
Ga naar: