Zoek: Geavanceerd zoeken
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Mei 26, 2012, 01:30:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
PS3 SHOP
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 3D weergave lukt niet 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] E-mail dit topic Print
Auteur Topic: 3D weergave lukt niet  (gelezen 3008 keer)
DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60
Geslacht: Man

PSN: DraZziE

« Antwoord #45 Gepost op: December 21, 2011, 07:17:22 »

succes

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Orton
PS3 Expert

Aantal schouderklopjes: 27

« Antwoord #46 Gepost op: December 21, 2011, 08:51:55 »

Knap balen ja maar je had gelijk moeten zeggen dat je de laatste firmware er op heb gezet. Je hebt best kans dat je alsnog moet bellen om een afspraak te maken. Mocht je naar de winkel gaan ga dan eerst zonder tv neem je bon mee en zeg dat je probleem. Misschien kan je hem omruilen voor een ander. Maar let wel op als hun zeggen we sturen een monteur dat er dan geen kosten bij komen. Of anders mag je tv omruilen voor deze

dewoo
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 1
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #47 Gepost op: December 21, 2011, 08:55:41 »

haha, ja die tv doet het zeker niet! het probleem is dat ik nog niet alles geprobeerd heb. Ik heb zo geen 3D blu ray speler, een collega van me maar ja we zitten nu met de feestdagen enzo. dat is nog de enige optie om te kijken of het nou aan de tv op PS3 ligt. op welke resolutie en Hertz draait jou 3D PS3?? bij springt hij op 1280x 600 geloof ik en dan op 50Hz. Zou het daarmee te maken hebben??
VincentR6
PS3 Newbie
*

Aantal schouderklopjes: 0

« Antwoord #48 Gepost op: December 31, 2011, 12:39:35 »

haha, ja die tv doet het zeker niet! het probleem is dat ik nog niet alles geprobeerd heb. Ik heb zo geen 3D blu ray speler, een collega van me maar ja we zitten nu met de feestdagen enzo. dat is nog de enige optie om te kijken of het nou aan de tv op PS3 ligt. op welke resolutie en Hertz draait jou 3D PS3?? bij springt hij op 1280x 600 geloof ik en dan op 50Hz. Zou het daarmee te maken hebben??

Hey,

Ik had dit probleem ook. Ik weet niet meer of jij ook een receiver/versterker gebruikte en welk merk...

Maar ik heb een Harman Kardon receiver en daar heb ik de optie "HDMI Bypass" aangezet. Toen was het probleem opgelost.

Je kan dus kijken of jou receiver  ook zo'n optie heeft...
dewoo
PS3 Lite Gamer
*

« Antwoord #49 Gepost op: December 31, 2011, 12:53:23 »

hi Vincent, ik heb een Samsung receiver. Maar ik heb de PS3 rechtstreeks op de tv aangesloten om te kijken of het probleem toen opgelost was, zonder de receiver ertussen, maar helaas. dan doet hij het ook. ik denk dat het iets in de tv is ofzo! want ik ken niemand die het probleem heeft met een PS3. ik moet nog steeds een 3D blu ray speler van iemand, maar komt er nog niet van. Dan pas weet ik het zeker!
Hoolz
PS3 Guru!

Aantal schouderklopjes: 40

BE QUICK OR BE DEAD!

« Antwoord #50 Gepost op: December 31, 2011, 02:48:10 »

Knap balen ja maar je had gelijk moeten zeggen dat je de laatste firmware er op heb gezet. Je hebt best kans dat je alsnog moet bellen om een afspraak te maken. Mocht je naar de winkel gaan ga dan eerst zonder tv neem je bon mee en zeg dat je probleem. Misschien kan je hem omruilen voor een ander. Maar let wel op als hun zeggen we sturen een monteur dat er dan geen kosten bij komen. Of anders mag je tv omruilen voor deze

Die TV staat in Hilversum bij Veldmeijer Tongue

dewoo
PS3 Lite Gamer
*

« Antwoord #51 Gepost op: Januari 18, 2012, 04:46:52 »

heb inmiddels een 3D blu ray speler op mijn tv aangesloten om te kijken of het nou aan die PS3 ligt of aan de tv. Nou het ligt aan de tv. de strepen blijven. dat kan toch niet goed zijn. ik ga morgen Samsung bellen want dat kan niet de bedoeling zijn toch?! Kennis van mij heeft hetzelfde probleem met haar Samsung tv en PS3. Mogen die merken elkaar niet ofzo haha!
wenren
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #52 Gepost op: April 15, 2012, 09:18:35 »

Ben ondertussen wel erg nieuwsgierig of dewoo zijn probleem is opgelost.

dewoo
PS3 Lite Gamer
*

« Antwoord #53 Gepost op: April 15, 2012, 10:24:59 »

Ja het probleem is al een tijdje opgelost. Schijnt dat het moederbord in de tv niet goed was. Deze hebben ze ter plekke omgewisseld en toen deed hij het. Dus het lag gelukkig niet aan m'n PS3 en kabels. Topic kan gesloten worden.
wenren
PS3 Lite Gamer
*

Aantal schouderklopjes: 2

« Antwoord #54 Gepost op: April 16, 2012, 05:27:28 »

Jeetje...what are the odds  Shocked
Bedankt voor je respons!  Afro

DraZ
PS3 Legend!

Aantal schouderklopjes: 60

PSN: DraZziE

« Antwoord #55 Gepost op: April 16, 2012, 06:18:17 »

what are the odds dat jullie allebei ineens ook weer reageren, allebei best een tijdje afwezig geweest Smiley
grappig

Platinum: Fallout 3 - Ratchet&Clank:ACIT - Call of Duty:MW2 -  Bioshock - Borderlands - Fallout: New Vegas - Mafia 2 - The elder scrolls V: Skyrim

Pagina's: 1 2 3 [4] E-mail dit topic Print 
PS3 Forum.nl - Het Playstation 3 Forum van Nederland | Hardware, software & design | Algemeen (Moderators: nuckacola, KingOfPop1981, HHC-bossie) | Topic: 3D weergave lukt niet « vorige volgende »
Ga naar: